Вибери країну доставки

Кошик для покупок

Твій кошик порожній

Страхування відправлення

Послуга страхування відправлення покриває компенсацію за пошкодження придбаного товару в прискореній процедурі в разі виникнення однієї з наступних подій:
  • пошкодження відправлення
  • знищення відправлення

Транспортні компанії відповідають за доставку товару в непошкодженому стані. У певних випадках їх відповідальність обмежується міжнародними конвенціями і не поширюється, наприклад, на пошкодження або знищення вантажу в результаті стихійного лиха. У такому випадку розгляд рекламації може тривати кілька тижнів. Скориставшись нашою послугою страхування відправлення у зазначених вище випадках, клієнт може отримати перевагу гладкого, безпроблемного та прискореного способу обробки рекламації та можливої компенсації за пошкодження придбаного товару.

Умови надання послуги Страхування відправлення

Страхування відправлення покриває пошкодження або знищення вантажу під час транспортування, починаючи з моменту завантаження вантажу на транспортний засіб у місці відправлення, зазначеному в договорі з метою перевезення, до моменту вивантаження вантажу, що перевозиться, і передачі його одержувачу або іншій особі, яка є уповноважена одержувачем для отримання відправлення. У разі особистого отримання відправлення в одному з пунктів видачі продавця або кур'єра, моментом доставки вважається отримання відправлення одержувачем. Якщо вантаж розділений на окремі частини з метою транспортування, страхове покриття поширюється на кожну частину вантажу окремо.

Послуга страхування відправлення надає клієнту перевагу прискорення процесу розгляду рекламацій. Клієнт має зобов'язання не пізніше ніж протягом 24 годин після отримання товару повідомити Muziker про будь-які пошкодження або знищення відправлення. Інформація про пошкодження товару повинна бути доповнена фотодокументом пошкодженого товару. Потім компанія Muziker організовує кур’єрську доставку та повернення пошкодженого товару (витрати покриває компанія Muziker), а після отримання товару вони негайно надішлють клієнту новий товар. У випадку, якщо нової одиниці даного товару зараз немає в наявності, Muziker запропонує клієнту альтернативний товар як заміну.

Клієнт визнає, що плата, сплачена за послугу страхування відправлення, не повертатиметься у разі відмови від договору. Страхування відправлення може бути подано лише у зв’язку з товарами, зазначеними в рахунку-фактурі разом із придбаною послугою страхування відправлення. Використання послуги не може бути заявлено для товарів з інших рахунків-фактур, інших відправлень, навіть заднім числом. Прохання подати заявку на страхування відправлення необхідно надіслати на електронну адресу: claims@muziker.com.

Приклад №1

  • Купиш окуляри за 249 €.
  • До них докупиш додаткову послугу Страхування відправлення.
  • Під час транспортування від нас упаковка пошкодилась, а також потерпіли і окуляри.
  • Однак ти придбав послугу зі страхуванням відправлення, і тому, як тільки пошкоджений товар буде повернено до нас, ми надішлемо тобі новий товар, не чекаючи завершення процесу розгляду рекламації. Якщо у нас на складі немає однакового товару, одразу отримаєш ваучер на покупку нового товару.

Приклад №2

  • Купиш вудки вартістю 129,95 €.
  • До них докупиш додаткову послугу Страхування відправлення.
  • Вудки зламались по дорозі до тебе, і це, очевидно, через перевізника.
  • Не чекай, поки завершиться весь процес подання рекламації, після того, як відправлення буде повернено до нас, ми надішлемо тобі новий товар або отримаєш ваучер на покупку, якщо у нас більше немає оригінальної моделі в наявності .

Як це зробити?

  • 1

    Обери послугу

    Під час покупки познач в кошику послугу Страхування відправлення.

  • 2

    Активуй послугу

    Послуга Страхування відправлення буде активна відразу після оплати. Отримана ціна в кошику автоматично збільшиться на вартість додаткової послуги.

  • 3

    Застосуй послугу

    У разі страхового випадку все, що вам потрібно тобі зробити, це надіслати електронний лист на reklamacie@muziker.sk і надіслати рахунок-фактуру разом із придбаною послугою.

FAQ


Скільки днів я маю повідомити про пошкоджене відправлення?
Про пошкоджене відправлення можна повідомити протягом 14 днів з моменту доставки товару. Однак для прискореного оформлення рекомендуємо зв'язатися з нами протягом 3 днів з моменту отримання відправлення.

Чи маю я знову оплачувати доставку?
Ні, доставка звісно за наш рахунок. Замовлення застраховане, тому тобі не доведеться платити знову.

Що у випадку, якщо нового товару не буде на складі?
Домовимося про альтернативне рішення, а у випадку, якщо ти не згодний, ми повернемо тобі гроші.

Куди повідомити про пошкодження відправлення?
Зателефонуй на нашу клієнтську лінію, або надішли нам електронний лист чи скористуйся чатом.