FAQ - Поширені запитання
FAQ - Поширені запитання
Вибір товару
Чи відповідає фотографія товару на сайті дійсності?
Усі фотографії продуктів, які можна знайти на нашому веб-сайті, надходять безпосередньо від виробників, тому вони точно збігаються. Однак май на увазі, що фотографія, показана на твоєму дисплеї, може мати інший відтінок, а також структура використаного матеріалу може відрізнятися на фото. Доставлений товар також може мати інший варіант упаковки.
Яка гарантія поширюється на мої товари?
Стандартно ми надаємо 2 роки гарантії. Якщо станеш членом Muziker Smile, то це ще один рік – тобто 3 роки. Однак можеш продовжити гарантію ще на 1-3 роки безпосередньо в кошику. Ця розширена гарантія не поширюється на витратні матеріали, швидкопсувні товари, неупаковані, нові чи пошкоджені товари або на такі дефекти, які ми б не визнали навіть у разі стандартної гарантії. Для отримання додаткової інформації натисни тут Розширена гарантія. Не забудь, якщо купуєш на компанію, то гарантійний термін становить один рік.
Що означає «Розпакований товар»?
Ми використовуємо позначку «розпакований товар» для товарів, які не мають оригінальної упаковки, були виставлені в магазині або повернуті клієнтами, можуть мати ознаки нормального зносу, але також можуть бути в стані абсолютно нового товару . Ціна завжди знижена, хоча швидкість зниження для кожної одиниці різна. Натисніть тут, щоб дізнатися більш Розпакований товар.
Як перевірити наявність товару? Чи є товар на складі для негайної доставки?
Наявність для всіх товарів вказана на веб-сайті, тут ти можеш знайти наступні варіанти:
На складі - товар є на складі, і ми можемо відправити його негайно.
В дорозі - товар на даний момент відсутній, але він вже замовлений у постачальника, є в дорозі і ми чекаємо на доставку на склад.
В наявності в магазині - товар доступний в одному з наших магазинів. Ми можемо доставити його тобі куди завгодно, але термін доставки буде збільшено на кілька днів.
У постачальника - на даний момент у нас немає товару на складі, але якщо тебе цей товар зацікавив, ми можемо відразу замовити безпосередньо у виробника або постачальника.
Немає в наявності - товар на даний момент відсутній, але на підставі замовлення уточнюємо його наявність у постачальника.
Довгостроково недоступний - наразі ми не можемо отримати цей товар.
На складі - товар є на складі, і ми можемо відправити його негайно.
В дорозі - товар на даний момент відсутній, але він вже замовлений у постачальника, є в дорозі і ми чекаємо на доставку на склад.
В наявності в магазині - товар доступний в одному з наших магазинів. Ми можемо доставити його тобі куди завгодно, але термін доставки буде збільшено на кілька днів.
У постачальника - на даний момент у нас немає товару на складі, але якщо тебе цей товар зацікавив, ми можемо відразу замовити безпосередньо у виробника або постачальника.
Немає в наявності - товар на даний момент відсутній, але на підставі замовлення уточнюємо його наявність у постачальника.
Довгостроково недоступний - наразі ми не можемо отримати цей товар.
Що таке цифровий продукт, як я можу його купити та завантажити?
Цифровий продукт — це програмне забезпечення, фонотека або подарункова картка. Ви можете придбати цифрові товари онлайн через наш веб-сайт. Після покупки цифрового продукту ви отримаєте електронний лист із посиланням для завантаження. Натиснувши на посилання, продукт буде завантажено на ваш комп’ютер або перенаправлено на веб-сайт виробника, де ви зможете активувати та завантажити програмне забезпечення.
Як активувати Програмне забезпечення?
Програмне забезпечення, яке ви придбали як цифровий продукт, необхідно активувати на веб-сайті виробника. Ви знайдете інструкції, як це зробити, в електронному листі про активацію програмного забезпечення. Зазвичай необхідно створити обліковий запис на веб-сайті виробника та активувати програмне забезпечення у своєму обліковому записі за допомогою цифрової ліцензії, яка міститься в електронному листі.
Чи є товари, перелічені на сторінці, абсолютно новими?
Більшість товарів на нашому сайті - це абсолютно нові товари в оригінальній упаковці від наших постачальників.
У випадку нерозпакованого або, наприклад, пошкодженого/неповної комплектації товару (так званий B-Stock), ця інформація помітно відображається в описі товару. Ціна на такі товари зазвичай знижується.
До кого мені звертатися, якщо я хочу отримати знижку?
Всі актуальні ціни на продукцію, включаючи знижки, доступні на нашому сайті. Якщо вас цікавить знижка при замовленні більшої кількості одиниць товару, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки, і ми перевіримо, чи можлива знижка і в якому розмірі.
Крім того, ми пропонуємо гарантію найнижчої ціни, з умовами якої можна ознайомитися тут: https://www.muziker.com/uk/best-price
Оформлення замовлення
Як я можу використати ваучер або код знижки?
Застосувати код знижки можна на першому кроці кошика, внизу в розділі Мої знижки.
Чи можна замовити товар без ПДВ?
Так, але тільки якщо ти платник ПДВ, тобто підприємець. Все, що тобі потрібно зробити, це ввести повні дані для виставлення рахунку (покупка для компанії) і під час реєстрації натиснути на те, що ти є платником ПДВ.
Можна також замовити товар по телефону?
Жаль, але в нас немає такої послуги. Замовити всі товари можна тільки онлайн. Якщо у тебе немає досвіду з цим, тут можна знайти більше інформації.
Як обробляється моє замовлення?
Як тільки ми зареєструємо твоє замовлення в системі, ми надішлемо автоматичний електронний лист, щоб повідомити про те, що ми його отримали та зареєстрували. Потім ми обробимо твоє замовлення, а ти отримаєш інший електронний лист про те, що замовлення ПІДТВЕРДЖЕНО та що ми щойно разом уклали договір купівлі-продажу. Якщо твоє замовлення має статус «ДОСТАВКА ПІЗНІШЕ», це означає, що в даний момент у нас немає замовленого товару і ми чекаємо на його доставку. У такому випадку отримаєш від нас електронний лист із очікуваною датою відправлення твого товару. Коли ми підготуємо замовлення на складі, його статус зміниться на «ОБРОБЛЕНО», а коли кур'єр забере його у нас, його статус зміниться на «ВІДПРАВЛЕНО».Поточний статус замовлення можна дізнатися, увійшовши безпосередньо на веб-сайт. Натисни «Мій профіль», де знайдеш всі свої замовлення.
Як я можу скасувати замовлення?
Цю опцію можна знайти безпосередньо в підсумку замовлення.
Якщо я скасую своє замовлення, коли мені повернуть гроші?
Якщо ти зміниш або скасуєш своє замовлення, ми надішлемо гроші на твій рахунок тим же шляхом, яким до нас надійшов платіж. При експрес-платежах (Paypal, картка, Apple Pay тощо) гроші надійдуть на твій рахунок протягом 3 робочих днів. Банківський переказ зазвичай займає 4-5 робочих днів, хоча ми відправляємо гроші негайно.
Як написати відгук?
Написати свій досвід використання придбаного товару та відгук про нього можна безпосередньо на сторінці конкретного товару, в розділі «Рейтинги». Знайти їх можна прямо під фото.
До кого звернутися, якщо я зацікавлений в оптовій співпраці?
Якщо хочеш купити у нас для перепродажу, зв’яжись з нашим відділом оптової торгівлі електронною поштою: sales@gbmeurope.com
В які країни я можу замовити?
Наразі ми відправляємо в 35 європейських країн, будь ласка, дивіться список країн внизу нашого сайту.
Вам потрібно створити замовлення на домені країни, куди ви хочете відправити товар (виняток становлять країни без власного домену, вони підпадають під www.muziker.com).
Оплата
Де я можу використати свій код знижки?
Ти можеш застосувати код знижки або ваучер на першому кроці кошика, натиснувши «Додати купон на знижку/конкурсний купон».
Коди знижки як винагороду за відгук про товар надсилаються протягом 24 годин після подання відгуку.
Ти можеш застосувати кілька знижок одночасно, але деякі коди знижки не можна комбінувати.
Код знижки не можна додати до вже оформленого замовлення.
Якщо ти отримав код знижки за відгук про товар або подарунковий ваучер за покупку, ти можеш застосувати його до свого наступного замовлення.
Подарунковий ваучер без коду, виданий у showroomі, можна використати лише в цьому showroomі.
Коди знижки як винагороду за відгук про товар надсилаються протягом 24 годин після подання відгуку.
Ти можеш застосувати кілька знижок одночасно, але деякі коди знижки не можна комбінувати.
Код знижки не можна додати до вже оформленого замовлення.
Якщо ти отримав код знижки за відгук про товар або подарунковий ваучер за покупку, ти можеш застосувати його до свого наступного замовлення.
Подарунковий ваучер без коду, виданий у showroomі, можна використати лише в цьому showroomі.
Які способи оплати я можу використовувати для оплати своєї покупки?
Ми приймаємо різні способи оплати. Їх повний список доступний тут Методи оплати.
Як мені отримати рахунок-фактуру на товар?
Ми надішлемо тобі цифровий рахунок-фактуру у форматі PDF електронною поштою, і при цьому завантажити його можна в будь-який час після входу на наш сайт через «Мій профіль». Ми більше не кладемо паперову версію в пакети, тому що хочемо поводитися екологічно.
Доставка
Чому змінилася орієнтовна дата доставки?
Під час отримання замовлення може виникнути ситуація, коли відправка товару затримується, але ми завжди надішлемо тобі електронний лист із інформацією, коли товар має бути в дорозі. До найпоширеніших причин затримки відносяться:
Проблема з постачальником: доставка товару затримується виробником.
Проблема на складі: наші колеги зі складу не встигають відправити всі замовлення, а ми йдемо точно в порядку надходження і незабаром відправимо твоє.
Проблема на сайті: замовлений товар тим часом розкупили і це наша вина. Ми вибачаємося. У такому випадку ми обов'язково зв'яжемося з тобою особисто і спробуємо знайти найкраще рішення.
Проблема з постачальником: доставка товару затримується виробником.
Проблема на складі: наші колеги зі складу не встигають відправити всі замовлення, а ми йдемо точно в порядку надходження і незабаром відправимо твоє.
Проблема на сайті: замовлений товар тим часом розкупили і це наша вина. Ми вибачаємося. У такому випадку ми обов'язково зв'яжемося з тобою особисто і спробуємо знайти найкраще рішення.
Скільки коштує доставка і скільки часу займає доставка?
Знайти всю інформацію щодо тривалості доставки та вартості транспортування можна тут Доставка.
Як я можу відстежити своє відправлення, коли воно прямує до мене?
Щойно ми відправимо твоє замовлення, ти отримаєш від нас електронний лист із підтвердженням та посиланням, за яким зможеш відстежити своє відправлення. Переглянути його можна прямо на нашому сайті. Все, що тобі потрібно, це твій рахунок або номер замовлення та твоя електронна пошта, через яку ти входиш в Muziker. У такому випадку можна також відстежити свою посилку тут Знайти замовлення.
Чи можете ви також видати мені накладну?
Цього ми не робимо, тому що накладні залишилися в минулому. Все необхідне знайдеш у своєму рахунку-фактурі. Не ми одні так говоримо, так говорить і закон.
Моє замовлення відправлено, але посилання для відстеження не працює
Номер відстеження, щоб відстежити посилку генерується в той момент, коли замовлення запаковано та готове до відправлення. Потім транспортна компанія отримує дані про відправлення. Але відстежити за його рухом можна лише тоді, коли кур’єр фізично забере посилку у нас і завантажить її в машину. Деякі кур’єрські компанії не створюють міжнародних ліній, тому стежити за своїм замовленням можна лише тоді, коли воно прибуває на місцевий склад у твоїй країні. Іноді буває, що посилання для відстеження оновлюється оператором не щодня, а лише протягом 1-2 днів.
Чи буде доставлений мій великогабаритний пакет прямо додому?
Твоя посилка буде доставлена до перших дверей або воріт, які закриваються. Зараз ми не пропонуємо послугу доставки прямо додому чи квартири.
Рекламація та повернення товару
Як я можу подати рекламацію?
Ти можеш зв'язатися з нашим відділом заявок за телефоном: +421 2 581 017 55 або через електронну пошту: claims@muziker.com. Ми готові відповісти на твої запити щоденно у такі години:
9:00 - 17:00.
Скільки часу займає розгляд рекламації?
Клікни на це Рекламації, вибери, якого роду рекламація тобі потрібна, та одразу ж почни процес розгляду звернення.
Скільки часу займає розгляд рекламації?
Рекламації розглядаються негайно, але не пізніше 30 днів, а у випадку компанії - протягом 60 днів.
Які правила оформлення рекламацій?
Ознайомитись із загальними умовами, які регулюють нашу діяльність, можна тут Загальних положень та умов.
Ознайомитись з детальною інформацією щодо подання рекламації можна ТУТ, якщо здійснюєш покупки як споживач/фізична особа. Якщо купуєш як компанія, скористайся посилання ТУТ.
Який є термін на повернення товару?
Відмовитись від договору та повернути товар без пояснення причини можна протягом 14 днів з моменту отримання товару особисто або уповноваженою тобою особою. Це право поширюється тільки на клієнтів нашого електронного магазину і не поширюється на покупки в наших звичайних магазинах. Після закінчення цього 14-денного терміну від договору мають право відмовитись тільки клієнти-споживачі, які створили замовлення як члени системи лояльності Muziker Smile. Одна з переваг членства в Muziker Smile полягає в тому, що можна відмовитись від договору навіть після закінчення встановленого законом терміну, до 30 днів з дня отримання особисто або визначеною тобою особою. Якщо скористаєшся своїм правом на повернення товару протягом цього тривалого періоду, тобто між 15 та 30 днями з дня доставки товару, ми повернемо платіж у вигляді ваучера для твоєї наступної покупки в нашому інтернет-магазині. Другий спосіб, як повернути товар (відмовитись від договору) після закінчення встановленого законодавством терміну в 14 днів є придбання нашої додаткової послуги Розширене повернення товару. Завдяки цій послузі фізична особа може повернути товар у будь-який час до 60 днів, а юридична до 30 днів. Послуга поширюється лише на вибрані товари, а докупити цю послугу можна разом з конкретними товарами. Після повернення товару ми повернемо сплачену суму покупки готівкою.
Більше інформацій можна знайти в розділі Відмова від договору.
Чи можу я відмовитися від договору, якщо купую як компанія?
Так, навіть компанія може повернути товар протягом 14 днів.
Хто несе витрати на доставку поверненого товару?
Повернення товару назад на наш склад є виключно твоєю відповідальністю. Це також стосується всіх витрат.
Куди мені відправити товар, який я хочу повернути?
Перш ніж повернути товар, упакуй його належним чином і познач в коробці номер повернення або рекламації. Завдяки цьому ми зможемо швидко ідентифікувати твою посилку, коли вона прийде. Адреса для відправлення посилки з поверненим товаром:
Muziker (Return)
P3 2, 1102 Lozorno
900 55 Lozorno
Slovakia
Але будь обережним! Ми не несемо відповідальності за стан, у якому ми отримуємо твою посилку від перевізника. Тому перед відправкою розбери товар до стану, в якому він прийшов від нас, а саму коробку заповни матеріалом, який захистить товар від пошкоджень під час транспортування. Якщо, незважаючи на це, щось трапиться з твоїм відправленням по дорозі до нас, негайно зв’яжись з перевізником, який прийняв посилку у тебе, і вимагай відшкодування збитків.
Muziker (Return)
P3 2, 1102 Lozorno
900 55 Lozorno
Slovakia
Але будь обережним! Ми не несемо відповідальності за стан, у якому ми отримуємо твою посилку від перевізника. Тому перед відправкою розбери товар до стану, в якому він прийшов від нас, а саму коробку заповни матеріалом, який захистить товар від пошкоджень під час транспортування. Якщо, незважаючи на це, щось трапиться з твоїм відправленням по дорозі до нас, негайно зв’яжись з перевізником, який прийняв посилку у тебе, і вимагай відшкодування збитків.
Чи можу я повернути будь-який тип товару?
Точно ні. Законом чітко визначено, які категорії товарів не підлягають поверненню. Наприклад, платівки, програмне забезпечення, цифрові товари, навушники-вкладиші, тростини для духових інструментів тощо. Всі ці категорії можна знайти в наших правилах та умовах Загальних положень та умов.
Я хочу обміняти товар (наприклад, через неправильний розмір). Які мої дії?
Ми не допускаємо прямий обмін товару на інший товар. Однак можна повернути товар у рамках відмови від договору. Заповни нашу онлайн-форму та дотримуйся інструкцій, які ми надішлемо тобі електронною поштою. Якщо тебе цікавить інший товар, треба створити стандартне замовлення.
Коли я отримаю платіж за повернений товар?
Ми надсилаємо гроші за повернений товар або фінансовий ваучер на цю вартість не пізніше ніж через 14 днів після отримання посилки та перевірки поверненого товару. Отримаєш їх назад тим же способом, яким до нас надійшов твій платіж. При експрес-платежах (Paypal, картка, Apple Pay тощо) гроші надійдуть на твій рахунок протягом 3 робочих днів. Банківський переказ зазвичай займає 4-5 робочих днів.
Профіль клієнта
Які є переваги Muziker Smile? Чи є реєстраційний внесок?
Щоб стати членом Muziker Smile клубу, достатньо зареєструватися, і це безкоштовно. Ми перерахували всі переваги Muziker Smile клубу тут.
Чому я не отримую електронні листи?
Якщо була правильно введена електронна пошта в профілі Muziker, але ти не отримуєш від нас жодних повідомлень, спочатку перевір СПАМ у своїй електронній скриньці. Якщо навіть ця порада не допомогла, не соромся звернутись до нас, ми вирішимо це разом.
Як я можу змінити свій пароль?
Ти можеш змінити свій пароль і актуальну електронну пошту в будь-який час в профілі користувача.
Якщо ти не пам’ятаєш свій пароль для входу в Muziker, можеш скинути його перед входом. У такому випадку натисніть «Забутий пароль».
Введи адресу електронної пошти, яку ти використовуєш для входу в свій профіль, і отримаєш від нас посилання, за яким зможеш скинути старий пароль і створити новий.
Як я можу видалити свій профіль?
Видалити свій профіль можна прямо в профілі користувача.
Підпишися на розсилку від Muziker та отримай код знижки на 250 ₴
Дякуємо! Ми надіслали посилання для активації коду на твою електронну адресу !
Після активації ти зможеш використати код для покупок на суму понад 2500 ₴.
Код успішно активовано! Ти можеш використати його для покупок понад 2500 ₴.
Підпишися на розсилку від Muziker та отримай код знижки на 250 ₴
Дякуємо! Ми надіслали посилання для активації коду на твою електронну адресу !
Після активації ти зможеш використати код для покупок на суму понад 2500 ₴.
Код успішно активовано! Ти можеш використати його для покупок понад 2500 ₴.
© 2004-2025 Muziker