Умови гарантії найкращої ціни:
Що таке гарантія найкращої ціни?
. Перш ніж купувати: надішли нам посилання на сторінку товару з кращою ціновою пропозицією від будь-якого конкурента та дочекайся нашої відповіді. Наші оператори зв'яжуться з тобою та узгодять ціну: вона поширюється на всі товари та всі бренди відповідно до умов цієї гарантії. Увага: краща ціна не суміщається з купонами на знижку при замовленні.
. Після покупки: протягом 14 днів після покупки в Muziker ти можеш отримати нашу гарантію найкращої ціни. Якщо ти знайшов кращу пропозицію для товару, який ти вже придбав, або ціна цього товару була знижена в нашому інтернет-магазині, ти маєш право на купон у розмірі різниці між початковою ціною та зниженою ціною продукт.
Як я можу попросити кращу ціну перед покупкою?
Для того, щоб Muziker відповідав пропозиції, необхідно:
. знайти товар, який бажаєш придбати, в нашому інтернет-магазині;
. натисни опцію «Гарантія найнижчої ціни», розташовану внизу праворуч на сторінці товару;
. заповни форму з обов'язковими полями, а також посиланням на кращу пропозицію, яку ти знайшов.
Якщо пропозиція відповідає умовам цієї гарантії, наша команда зв'яжеться з тобою протягом робочого дня і ти отримаєш інструкції щодо дій у разі придбання товару за нижчою ціною.
Як Muziker відповідає пропозиції як мені діяти, якщо я зацікавлений у придбанні товару за кращою ціною?
Ці запити будуть оброблені в найкоротші терміни, протягом двох робочих днів. Після цього з тобою зв’яжеться наша служба обслуговування клієнтів, яка надасть тобі інструкції щодо дій у разі покупки за кращою ціною. Не хвилюйся, це буде дуже швидко та легко, і ми будемо доступні весь час!
Через скільки днів після покупки я маю право вимагати купон для компенсації різниці в ціні?
Гарантію найкращої ціни можна отримати протягом 14 днів з моменту покупки товару в інтернет-магазині або showroomі.
Скільки часу знадобиться, щоб Muziker схвалив мій запит на купон?
Завдяки 14-денній гарантії повернення грошей, яку пропонує Muziker, купон можна буде використати лише після закінчення цього періоду. Ми розпочнемо обробку запиту одразу після його відправлення замовнику, а замовник отримає відповідь протягом двох робочих днів.
В якому випадку я не можу претендувати на цю гарантію?
. - якщо конкурентна пропозиція не є постійною ціною, а лише обмеженою пропозицією (розпродаж, акції або інші спеціальні ціни);
. якщо конкурентна пропозиція надходить від продавця, який не є сертифікованим (для цих цілей Muziker розглядає такого продавця, який:
a) пропонує не лише покупки через електронний магазин, але й у власному звичайному магазині
b) володіє сертифікатом принаймні одного органу, що здійснює нагляд за електронними торгами);
. якщо у конкурента немає товару на складі або негайно доступного для відправки;
. якщо Muziker не має товару в наявності для електронного магазину;
. якщо конкурент не забезпечує імпорт до країни електронного магазину Muziker, через якийа купуєш;
. якщо конкурентна пропозиція відноситься до товарів, які були відкриті та повернуті, відремонтовані або мають ознаки використання або пошкодження, асортимент товару на складі або будь-який інший стан товару, відмінний від нового та нерозкритого товару;
. якщо запит подано після 14-денного терміну;
. якщо краща ціна від конкурента є результатом використання купона на знижку.
Ми залишаємо за собою право відхилити запит на гарантію ціни на власний розсуд. Правила кампанії не поширюються на продукти бренду Yamaha.
Гаразд, на товари зі знижкою ця гарантія не поширюється!
Що робити, якщо я купив товар, а через кілька днів на нього була знижка в Muziker?
Якщо акційна ціна, запропонована безпосередньо в електронному магазині Muziker, є нижчою, ти можеш запросити купон на знижку, який можна використати, щоб використати різницю в ціні під час наступної покупки. Чому ми це робимо? Оскільки це дає тобі впевненість, що навіть якщо знайдеш кращу ціну через кілька днів після покупки, ми повернемо вказану суму та гарантуємо покупку за найкращою ціною.
Гарантія ціни не поширюється на суму знижки, отриману в результаті застосування іншого купона на знижку в інтернет-магазині Muziker. Це означає, що окремі купони на знижку не можна комбінувати один з одним.
Скільки часу я маю, щоб використати вже отриманий купон на знижку?
Після отримання купону у тебе є ще 6 місяців, щоб ним скористатися. Після закінчення цього часу купон більше не можна буде використовувати, оскільки він більше не буде активним.
Я знайшов кращу ціну, але пропозиція вже зникла. Які в мене є варіанти?
Усе, що тобі наразі залишається, це сподіватися, що пропозиція з’явиться знову. Підтвердження кращої ціни повинен надати сам клієнт. Muziker не зобов'язаний надавати будь-які докази того, що згадана пропозиція не існує або що вона недійсна.
Гарантія також дійсна для showroomів?
Так, ці та всі інші переваги нашого електронного магазину також стосуються showroomів. У цьому випадку наші showroomи не зможуть обробити дані вимоги до покупки, зробленої в нашому електронному магазині. Крім того, тільки зареєстровані клієнти, власники картки Muziker Smile клуб, матимуть можливість скористатися цією гарантією в наших showroomах.
Чи можу претендувати на гарантію найкращої ціни навіть на пропозиції інтернет-магазину з інших країн?
Так, можеш. Однак ти повинун заздалегідь переконатися, що ціна конкурента, яку ти просиш нас порівняти, також включає місцеві податки та вартість доставки за твою адресу.
Ці умови застосовуються лише до Великобританії, Нідерландів, Бельгії, Фінляндії, Швеції, Данії, Литви, Латвії, Естонії, Греції та Ірландії. Якщо ви бажаєте ознайомитися з умовами та положеннями в іншій країні, відвідайте Muziker під доменом цієї країни і прочитайте умови рідною мовою.